Kvalita pro mistry - základy plánování, řízení a zlepšování kvality
Kurz je určen: Liniovým manažerům – mistrům a manažerům na střední úrovni řízení ve firmách, které mají zavedený systém řízení kvality a chtějí jej rozvíjet a neustále zlepšovat.
Dělka trvání: 1 den
Obsah:
-
Pojem kvalita
-
Historie přístupu ke kvalitě
-
Standardy kvality
-
Procesní přístup v řízení
-
Základní výklad ISO 9001
-
Řízení dokumentace
-
Plánování kvality
-
Zabezpečování kvality
-
Pojem certifikace
-
Řízení kvality ve výrobě
-
Kontrola – vstupní, mezioperační a výstupní
-
Problematika neshod
-
Zlepšování kvality pomocí 7 základních a 7 nových nástrojů zlepšování kvality
-
Postupy řešení neshod, opatření k nápravě a prevenci
-
Neustálé zlepšování
-
Interní audity
-
Metrologie

Co získají účastníci absolvováním školení
-
Základní přehled o významnosti systému kvality a řízení kvality.
-
Školení může být zaměřeno jako zdokonalovací školení zaměstnanců působících v zavedených systémech kvality, ale také jako proškolení nových vedoucích zaměstnanců.