• O mně
  • Školení
  • Školení Managementu
    • Efektivní mistr
    • Timemenagement
    • Efektivní prezentace
    • Motivace
    • Myšlenkové mapy
    • Asertivita
    • Jak založit a vést úspěšný tým
    • Komunikace - kurz pro mistry
    • Řízení konfliktů
    • Řízení změn a inovací
    • Management a vedení lidí
    • Manažerské rozhodování pro mistry
  • Školení kvality
    • Kvalita pro mistry
    • Nástroje kvality 7+7
    • Harmonizovaná FMEA
    • APQP a PPAP
    • Ishikawa diagram a 5 x Proč?
    • QFD
    • SPC
    • 8D Report
    • DMAIC
    • Interní auditor kvality
    • IATF 16 949 pro VM
  • Školení Procesního řízení
    • Základy procesního řízení
    • Procesně řízená firma
    • Snižování nákladů
    • Projekt zavedení procesního řízení
  • Školení Projektového řízení
    • Základy projektového řízení
    • Projektové řízení
    • Řízení změn pomocí projektů
  • Školení Lean Managementu
    • Lean Managementu - základy
    • Kaizen a Lean Management
    • 5S
    • TPM
    • VSM
    • SMED
    • Kaizen
    • Týmová práce
  • Poradenství
    • MANAGEMENT
    • PROCESY
    • SYSTÉMY
  • Servis
  • Aktuality
  • Kontakt

Management a vedení lidí

Kurz je určen: Manažerům na všech úrovních řízení, kteří se chtějí seznámit, upevnit anebo rozšířit své vědomosti o základních principech řízení firem a vedení lidí. Týmy vrcholového vedení nebo manažeři na stejných úrovních řízení mohou lépe komunikovat o významu základních prvků řízení firmy jako jsou strategie, plánování, organizování, rozhodování atd. Prostřednictvím příkladů se seznámí se základními stavebními kameny managementu. Dozví se jakou roli v řízení firmy sehrávají manažeři a jaké vlastnosti, schopnosti a dovednosti se od nich očekávají. Současný moderní pohled na management vyžaduje, aby manažeři byli především lídry, kteří vedou lidi svým příkladem a společně s nimi dosahují cílů stanovených ve strategii firmy. 

Dělka trvání: 1 den 

Obsah: 

  • Teorie managementu

    • Základní principy řízení

    • Systém řízení podniku

    • Cyklus PDCA

    • Oblasti managementu – kvalita, BOZP, EMS, bezpečnost informací, …

    • Firemní kultura

  • Organizování

    • Typy organizačních struktur – procesní, projektová organizační struktura

    • Základy procesního řízení

    • Základy řízení projektů

  • Řízení

    • Plánování – typy plánů (podnikatelský plán, finanční plán, druhy plánů

    • Klíčové ukazatele výkonnosti – KPI

    • Koncept BSC (Balanced Scorecard)

  • Kontrolování a řešení problémů

    • Identifikace a popis problému, analýza a hledání kořenové příčiny (Ishikawa diagram, 5x Proč?), navrhování řešení, rozhodování o přijetí opatření, validace a vyhodnocení, zavedení trvalého opatření

  • Neustálé zlepšování

    • Metody DMAIC, KAIZEN, princip Flow

  • Role a poslání manažera

    • Řízení vs. vedení lidí

    • Manažer jako leader

    • Styly vedení a řízení – demokratický, liberální, autokratický a byrokratický styly řízení, metoda GRID,

  • Základní kompetence manažera

    • Osobnost manažera

    • Znalosti a dovednosti

    • Osobní rozvoj a sebemotivace – osobní strategie, timemanagement, zvládání stresu, zvládání konfliktů, neustálé vzdělávání a zdokonalování

  • Základní úkoly a překážky v práci manažera

    • definování cílů a úkolů – metoda SMART

    • delegování úkolů – význam a způsoby delegování

    • motivování – rozdíl mezi stimulací a motivací, Maslowova teorie, zdroje a prostředky využívané při motivaci zaměstnanců

    • rozhodování

    • efektivní komunikace – vnitrofiremní komunikace, interpersonální komunikace, řízení porad, prezentace, řešení konfliktů

    • kontrola a hodnocení zaměstnanců – kontrolování úkolů, poskytování zpětné vazby, hodnocení výkonnosti a kvality práce zaměstnanců, hodnotící pohovory, rozvoj zaměstnanců

  • Budování efektivních týmů

    • Budování týmu – výběr lidí do týmu, etapy budování, rozvíjení týmu

    • Týmové role – 9 týmových rolí podle Belbina

    • Synergie – od nezávislosti k vzájemné závislosti (Cowey)

  • Akční plány účastníků – co udělám abych se zlepšil

 

 

Co získají účastníci absolvováním školení:

  • Budou umět představit strategii firmy a rozpracovat ji do cílů.

  • Naučí se definovat organizační model firmy a přiřadit odpovídající kompetence manažerů.

  • Budou umět popsat proces, za který odpovídají jako jeho vlastníci a určit ukazatele, kterými se měří jeho výkonnost, efektivnost a kvalita.

  • Budou znát základní vlastnosti, znalosti a dovednosti manažera a lídra.

  • Budou umět připravit motivační model pro zaměstnance.

  • Naučí se hodnotit výkonnost a efektivnost zaměstnanců.

 

 

 

 

ABOUT

Ing. Dušan Jeřábek

lektor, poradce, konzultant

 

 

Kontakt

Adresa: Zelená 820, Třinec - Staré Město, 

Telefon: +420 724 251 843

Email: dusan.jerabek@gmail.com

KEEP IN TOUCH

 

Facebook twitter Google +


Copyright © 20xx my-new-website.com, All rights reserved

 

vytvořeno systémem ClickEshop.cz